Hijriah Hari Ini

Friday, April 24, 2009

RM 31 JUTA belanja polis

Apa pasal le nak belanja polis sampai RM 31 juta utk 5 prk?Ni dah melampau.Ada rusuhan ke semasa pilihanraya?Malaysia ni nmpknya dah tk aman.
Aku nak tanya pada mereka2 yg mengendalikan pilihanraya ni.Ada tk korang guna duit cukai yg aku bayar tiap2 tahun tu utk belanja polis makan ke,ronda2 ke,pancut air kt orang ke atau mcm2 lg lah?Tak kira le.Kalau korang ada gunakan utk tujuan memenangkan UBN memang aku jatuhkan hukumnya haram.
Sebab tugas polis bukan utk memenangkan UBN dan bukan juga menjaga perut2 pak menteri tapi mesti atau wajib la jaga kepentingan rakyat dan tangkap perasuah tu laaaaaaaaaaaaaa.

Cuba korang tengok gambar kat sebelah ni.Cuba kira.Kebajikan pekerja kilang langsung korang tak kaji ke pak menteri yg melayu tu.
Jadi kpd mereka2 jgn anggap korang gunakan wang rakyat tu selamat.Bersiap le jawapan apa nak jawab dengan malaikat nnti.
BANGGGGGGGGGGGG kena BELASAHHHHHHHH.
"ADOI MAKKKKKKK !!!!!SAKITTTTTTTTTT"
"TOLONG AKU MAK"
"AKU DAH BERSUBAHAT DENGAN PAK2 MENTERI TUH"
"YA ALLAH,AMPUNNNNNNNNNNN""""""""""""""""''

BANGGGGGGGGGGGGGG.KENA LAGI.

''TOLONGGGGGGGGGGGGGGGGGGG"
Namun tiada siapa yg dapat menolong kamu......................




Bila berjalan di kaki lima,
cari le apa yg patut......

No comments: